Täällä sitä ollaan ja aletaan jakamaan oman elämän tuntoja, enemmän tai vähemmän. Tietenkin sitä alkoi miettimään, että mahtaakohan tästä tulla yhtään mitään, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä. Omaksi iloksi tätäkin on kokeiltava, eihän sitä ihan kaikkea kuitenkaan tarvitse tännekkään kertoa.

Miksi tälläistä sitten edes omaksi iloksi kokeilla? Olen aina kamppailut oman ulkonäön kanssa ja mitkä painaat on olla nainen! Fitness vartaloita näkee joka puolella, ja itse muistutan lähinnä... no jotain ihan muuta. Kauan siihen meni, että voin katsoa itseäni tyytyväisenä peilistä ja todeta: olen kaunis. Paljon on saanut tehdä töitä, että tähän ollaan päästy, eniten siihen on vaikuttanut kuitenkin se, että on löytänyt omalle vartalolle sopivan tyylin ja uskaltaa kantaa niitä ylpeydellä, kuten myös omat muodot. Ehkä tällä kokeilulla on se tarkoitus, että voin edes pienen osan jakaa siitä ilosta, minkä olen oppinut - rakastamaan itseäni.  

Ei hätää, en ala tyrkyttämään mitään elämän ohjeita, koska sellaisi minulla ei ole ja tuskin toimisi edes omalla kohdalla ne ohjeet. Sille olen enemmän tunteella eläjä kuin kuuntelisin järjen ääntä. Ja tunteella kun mennään, niin sillon mennään kovaa, ja kolhuja syntyy. 

Kaikki aiheet ei varmasti tule käsittelemään tätä aihetta, mutta varmasti jonkin näköistä tarinaa vielä tulee, miten minusta tuli minä. 

-N-